Wiślica

W Wiślicy do przedszkola chodzą super dzieciaki razem z panią Asią i woźna Iwonką bawią się w swoich salach.



Znalezione obrazy dla zapytania gify przedszkole



 

 

CZERWIEC

 

04.06. – 08.06. –  Na łące i nad stawem

Rozpoznajemy i nazywamy zwierzęta i rośliny żyjące i rosnące na łące.  6-l – czytamy globalnie : motyle, biedronki, owady. Posługujemy się nazwami zwierząt żyjących w okolicy stawu. 6l – czytamy globalnie : ryba, rak. Nabywanie umiejętności wyrażania swoich myśli i sądów. ( 6-l – poznajemy literę R,r). Wyznaczamy wyniki dodawania i odejmowania w zakresie 10. Śpiewamy „Piosenkę o raku Nieboraku”. Wykonujemy prace plastyczne związane z łąką.

11.06. – 15.06.    Książki, książeczki

Rozmawiamy o książkach i bibliotece. Wzbogacamy słownik o określenia: e-book, audiobook. Przypominamy sobie zasad korzystania z książek i biblioteki. Układamy historyjki obrazkowe o treści znanych nam baśni. Zapoznajemy się  z inscenizacją na zakończenie roku szkolnego. Kształtujemy umiejętność odróżniania lewej strony od prawej. 5-6-l :Ćwiczymy umiejętność dekodowania informacji, stosowania kodów. Robimy książeczkę o Czerwonym Kapturku – Rysujemy kredkami ołówkowymi. Bawimy się w podchody.

 

18.06. – 22.06. –  Niedługo wakacje

„Czym pojedziemy na wakacje?” – budujemy wypowiedzi poprawne gramatycznie. Posługujemy się nazwami pojazdów i miejsc, z których wyruszają. Rozwijamy logiczne myślenie. Omawiamy zasady bezpiecznego korzystania z kąpieli słonecznych i wodnych oraz zachowania się w lesie, na wycieczce. Wyjeżdżamy do Wisły. Zwiedzamy miasto, oglądamy skoczni ę im. Adama Małysza, zameczek prezydencki na Zadnim Groniu, zaporę w Wiśle Czarnem, bawimy się na placu zabaw. Podczas zajęć matematycznych zaznajamiamy się z polskim systemem pieniężnym. Doskonalimy  umiejętności rachunkowe. Uczymy się płacenia za zakupy.

25.06.- 29.06. –  Bawimy się z kolorowym latem

Poznajemy charakterystyczne cechy nowej lata. Posługujemy się określeniami dotyczącymi pór dnia. Rozwiązujemy zagadki o lecie. Kształtujemy rozumienie następstwa czasu i znajomości nazw miesięcy, kolejności ich występowania. Zapoznajemy się z charakterystycznymi cechami i ciekawostkami dotyczącymi miesięcy. Wykonujemy prace plastyczne o lecie. Ćwiczymy na powietrzu.